Centrul de Resurse şi Referinţă în Autism Micul Prinţ Bistriţa a premiat din fonduri proprii școliile cu cel mai mare număr de copii cu CES

202

A fost vorba de ediția a IV-a a Premiilor Antidiscriminare, eveniment găzduit ieri de Sinagogă și organizată de Ana Dragu și Centrul de Resurse şi Referinţă în Autism Micul Prinţdin  Bistriţa.Potrivit celor spuse de Ana Dragu, fondatoarea ”Micului Prinț” și sufletul acestei acțiuni, în 2019, premiile au venit din fonduri proprii și au vizat cinci școli cu cel mai mare număr de copii cu cerințe educative speciale integrați în învățământul de masă.

Ana Dragu: ” Am fi premiat mai multe că merită dacă aveam fonduri. Dar n-am avut. Le mulțumim pentru tot ce fac pentru incluziunea copiilor cu tulburări de rezvoltare tuturor profesorilor care muncesc triplu pentru a sprijini un copil cu cerințe educative speciale. Eu, personal, le mulțumesc părinților și fetelor minunate care însoțesc zi de zi elevii noștri diagnosticați cu autism la școlă. Nu in ultimul rând mulțumirile noastre merg către toți prietenii care s-au implicat pentru ca acest eveniment să iasă și în acest an foarte frumos și emoționant”.

Premianți 2019:

Școala Gimnaziala “Mihai Eminescu” Năsăud – 72 de elevi cu CES integrați

Școala Gimnazială nr. 4 – 45 de elevi cu CES integrați din care 13 cu tulburari din spectrul autist

Școala Gimnazială Budacul de Sus – 40 de elevi cu cerințe educative speciale

Școala gimnazială nr. 1 Bistrița – 37

Școala gimnazială “Florian Porcius” Rodna.

Prezent la această gală, președintele Consiliului Județean, Radu Moldovan a spus: ”  Premiile antidiscriminare sunt ecoul eforturilor depuse de instituțiile de învățământ din județ care integrează copiii cu autism. De fapt, un mic gest de mulțumire și răsplată pentru acei profesori cu har care știu că doar primind sprijin de calitate, copiii cu autism pot deveni adulți integrați cu succes în comunitate.

Felicitări dnei Ana Dragu care prin fundația „Micul Prinț”, alături de voluntari, părinți, profesori și mulți oameni buni fac de ani de zile tot ce se poate, pentru acești copii valoroși al căror potențial este cultivat cu multă atenție. O societate incluzivă și matură este aceea în care persoanele cu autism sunt respectate pentru ceea ce sunt, talentele și aptitudinile lor sunt apreciate și valorizate, iar familiile lor duc o viață demnă!”.