Campania „OSCAR, ȘARPELE HOINAR”, desfășurată în cadrul „Săptămânii europene a mobilității” între 16 și 22 septembrie, a implicat 2.547 de elevi ai claselor primare din Bistrița și alte patru orașe din România – Brașov, Călărași, Râmnicu Vâlcea și Târgu Mureș.
Campania urmărește promovarea mobilității active în rândul copiilor și adulților, creșterea siguranței și a calității aerului în zonele școlare și încurajarea modurilor de deplasare sustenabile pe termen lung.
Prin platforma digitală OSCAR, participanții sunt încurajați să meargă pe jos, să folosească bicicleta sau transportul în comun, într-un mod distractiv și prietenos cu mediul.
Rezultatele ediției 2025 reflectă implicarea elevilor, părinților și cadrelor didactice, contribuind la protejarea mediului și la promovarea unui stil de viață sănătos.
Primăria Bistrița invită toți locuitorii să se alăture inițiativei OSCAR pentru un aer mai curat și transport alternativ autoturismului personal.

Sursa: Primăria Bistrița
Sursa foto: Primăria Bistrița

